השכרת קרוואן לאירועים

“…למקם את הקרוואן באתרים אטרקטיביים דוגמת חופים, שמורות טבע או יערות…”

אין זה סוד שבשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את יתרונותיהם של הקרוואנים. ניתן למצוא להם מספר שימושים, הנפוץ שבהם, כמובן, הוא תיירות הקרוואנים על סוגיה. אלא שיש תחום נוסף שבו קרוואנים נכנסים לתמונה לאחרונה, וזהו תחום האירועים. קרוואן לאירועים – מה בדיוק עומד בבסיס הקשר שבין השכרת קרוואן נגרר לבין אירועים מכל סוג?

השימושים של קראוון באירוע

בנקודה הזו, חשוב להדגיש שקרוואן, למרות יתרונותיו, עדיין לא יכול לשמש מקום לאירוע בסדר גודל של חתונה או ברית מילה. עם זאת, בלא מעט אירועים אחרים, המאופיינים במידה רבה של אינטימיות וברצון ליצור חוויה מיוחדת במיוחד, קרוואן לאירועים נגרר יכול לשמש בהחלט. בין השאר, מדובר כאן על אירועים דוגמת:

  • ימי הולדת

  • מסיבות רווקים או רווקות

  • הצעות נישואין

הקרוואן מאפשר, בהמשך לכך, להפיק את המיטב מהמקום בו עורכים את האירוע. הבחירה של רבים היא למקם אותו באתרים אטרקטיביים דוגמת חופים, שמורות טבע או יערות, בהם שפע של פעילויות להשלמת החוויה.
מבחינה טכנית, הקרוואן יגיע עם כל מה שזקוקים לו לשהות של מספר אנשים בטבע, אפילו יותר מיום אחד, לרבות חדר שינה, מטבח, מקלחת ושירותים, חדר ישיבה ותשתיות מרכזיות: מים, גז, חשמל וכיוצא בזה.

ומה באשר לשדרוגים?

יש לתת את הדעת על נקודה מרכזית נוספת, והיא שבעריכת אירוע, ניתן לבחור בסוגים משודרגים בכל קנה מידה של קרוואנים. חברות מסוימות מציעות קרוואנים אשר כוללים בתוכם ג’קוזי או מערכות מולטימדיה וקולנוע מתקדמות, תוספת אידיאלית לאירועים דוגמת מסיבות רווקים או הצעות נישואין. אפשרות מעניינת אחרת היא להזמין לקרוואן שף פרטי, בעל מקצוע או אומן מכל סוג, שיגדיל אף הוא את החוויה.

מגוון האפשרויות הרחב הנוגע להשכרת קרוואן נגרר לאירוע, והיכולת להתאים את מאפייניו ללוח הזמנים, למספר האורחים ולרצון המארגנים, מאפשרים לקבוע במידה לא מבוטלת של וודאות כי בשנים הבאות, ההתבססות על קרוואנים כמרכיב המרכזי של אירועים רבים רק תתגבר.
תרבות הקרוואנים בישראל המתפתחת מאפשרת מגוון של אפשרויות בעניין חניית הקרוואן וכיום עומדים לרשותנו חניוני קרוואנים מוסדרים. קרוואנים בכנרת, בחוף אכזיב ובעוד נקודות יפיפיות בארץ.

אנחנו פה

גם בטלפון

גם בוואטסאפ

צרו איתנו קשר
ונחזור אליכם בהקדם:

בקרו אצלנו

קרוואן קלאב - סניף ראשי

1-700-555-443[email protected]
כתובת: משה סנה, הכפר הירוק
מכירת קרוואנים, השכרה, חנות קמפינג, סדנת תיקונים
Scroll to top

מבצע אביב בקרוואן קלאב

הגיע האביב ואתם נהנים!
לילה שני חינם בהשכרת קרוואן!

להשכרת קרוואנים עם לילה שני בחינם השאירו פרטים:

* תקף עד לתאריך 15.4.24
ללא כפל הנחות

מבצע אביב בקרוואן קלאב

Skip to content