השכרת קרוואנים – חופשה ניידת מלהיבה

“…כל העולם הופך לחצר האחורית שניתן לטייל בה או סתם להירגע ולתפוס שמש (או צל…)”

ברבות ממדינות העולם, חופשה ניידת היא אפשרות מועדפת בקרב נופשים מקומיים ותיירים. השכרת קרוואנים של ‘קרוואן קלאב’ יכולה להתאים לזוגות, למשפחות ואפילו לקבוצות. טיול נייד שכזה הוא דרך מצוינת לבלות בטבע עם כל הפינוקים של הבית. מדובר בחופשה שהיא הרפתקה בפני עצמה, שיכולה להיות רומנטית, אתגרית, רגועה, ועוד הרבה יותר..

צימר על גלגלים

כל מי שיצא אי פעם לנופש בצימר או במלון, יודע להעריך את השילוב בין הפינוקים לבין התוספות שמוצעים לאורחים. גם כשיוצאים לחופשה בקרוואן יש פינוקים שנמצאים בפנים, ויש גם תוספות ייחודיות, שאין בשום מלון או צימר.

ממש כמו בבתי מלון או בצימרים, כאשר מבקשים לשכור יחידת חופשה וטיולים ניידת, אפשר לבחור בסוגים שונים של גדלים, יוקרה וכמובן גם מחיר. גודלו של הקרוואן נבחר, בדרך כלל, בהתאם למספר הנופשים. ניתן בהחלט לבחור כזה שמתאים לזוג, ויש שמתאימים למשפחות או לקבוצות גדולות באופן מפתיע.

השכרת קרוואנים עם כל האבזור שיש בבית – במרבית הקרוואנים המיועדים לנופש ניתן למצוא את כל הנוחיות שמצפים לה מבית המלון הטוב ביותר – חימום ומיזוג, מטבחון, פינת ישיבה מפנקת, מקלחת והדובדבן שבקצפת – כל העולם הופך לחצר האחורית שניתן לטייל בה או סתם להירגע ולתפוס שמש (או צל…).

חניונים מסודרים

חלק מהקרוונים שניתן להשכיר בישראל אינם מחייבים כל שימוש במקור כח חיצוני. יש כאלה שניתן להסתדר בהם היטב באמצעות גנראטור, מצברים, ואפילו קולטנים סולאריים. יחד עם זאת, האפשרות לשהות בחניונים מסודרים שמיועדים בדיוק לצורך זה, יכולים לספק שירותים נוספים כגון אספקה ישירה לחשמל, שירותים ומקלחות נוספים, מקום חנייה מתאים וכן איזור שהוכן במיוחד לקמפינג ולנופש בטבע.

חופשה שלא שוכחים

חופשה ניידת, בקרוואן, היא משהו מיוחד שאין דומה לו. גם מי שבילה בבתי מלון וצימרים רבים וכבר לא רואה בכך חידוש, וגם מי שלא, ימצא בטיול על גלגלים חוויה מרעננת ומפתיעה באופן מיוחד. בין הסיבות הטובות לבחור בחופשה כזאת ניתן לציין:

אפשרות חדשה – חופשה ניידת היא דרך בילוי חדשה ומפתיעה, שאיננה תלויה בקיומו של מלון או צימר. ניתן לבחור במקומות חדשים, בלב הטבע שבו רוצים לטייל או סתם להרגע.

ילדים מרוצים – מי שרוצה לנפוש עם הילדים, ימצא בטיול מסוג זה מקור בלתי נדלה להתרגשות. עבור ילדים, חוויה כזאת בדרך כלל איננה דומה לשום דבר אחר שהם חוו והכל נראה עבורם חדש ומלהיב. המיטה, המקלחת, ושאר הפינוקים שבבית הנופש הקומפקטי – הכל מעורר בהם שמחה וצהלה. אי אפשר שלא להידבק מהם בהתרגשות.

לא חייבים רישיון מיוחד – רבים מהקרוונים אינם מצריכים רישיון נהיגה מיוחד, כי אם רכב מתאים לגרירה. חשוב לציין שחברות רבות מציעות שירות הובלה אל המקום המיועד, לפי בחירת הנופשים.

אוהבים לטייל – כל מי שאוהב לטייל, בין אם מדובר בטיולים שלווים, בין אם מדובר בטיולי אופניים, ובין אם מדובר בטיולי מפרכים עם תרמיל ענקי על הגב, יכול לעשות זאת בדרך חדשה שהיא פשוט – חופשה ניידת.

אנחנו פה

גם בטלפון

גם בוואטסאפ

צרו איתנו קשר
ונחזור אליכם בהקדם:

בקרו אצלנו

קרוואן קלאב - סניף ראשי

1-700-555-443[email protected]
כתובת: משה סנה, הכפר הירוק
מכירת קרוואנים, השכרה, חנות קמפינג, סדנת תיקונים
Scroll to top

מבצע אביב בקרוואן קלאב

הגיע האביב ואתם נהנים!
לילה שני חינם בהשכרת קרוואן!

להשכרת קרוואנים עם לילה שני בחינם השאירו פרטים:

* תקף עד לתאריך 15.4.24
ללא כפל הנחות

מבצע אביב בקרוואן קלאב

Skip to content