השכרת קרוואנים - נופש מנצח!

“…ליהנות מהשילוב המושלם של חוויית קמפינג עם נוחות של בית מלון…”

תיירות הקרוואנים שנפוצה מאוד בארה”ב, באוסטרליה, באירופה וקנדה הגיעה גם לישראל והיום גם אתם יכולים לטייל כמו שתמיד חלמתם. השכרת קרוואנים תבטיח לכם חופשה משולבת עם טיול ותאפשר לכם לטייל במדינה היפה שלנו מבלי להיות תלויים באף גורם. קרוואן יספק לכם גם את כלי התחבורה, גם את המקום להכין ולאכול בו ארוחות ביתיות וגם את הלינה ברמה נאותה. על מנת להעלות את המודעות  ליתרונות של השכרת קרוואנים, מתקיימים מדי שנה הפנינגים של קרוואנים, שתוכלו להשתתף בו כחלק מהטיול בקרוואן.

קרוואן לעומת בית מלון

קמפינג בטבע היא חוויה כיפית אבל היא יכולה להיות גם לא נוחה לחלק מהמטיילים. גם לינה בבתי המלון לא תתאים לכל אחד בתור פתרון הלינה, הן מבחינת העלות והן מבחינת הנוחות. השכרת קרוואנים תאפשר לכם ליהנות מהשילוב המושלם של חוויית קמפינג עם נוחות של בית מלון אבל הפעם גם תיהנו מפרטיות מוחלטת. מכיוון שהקרוואנים החדשים שמושכרים היום בישראל מאובזרים בקפידה, הם מציעים אלטרנטיבה נאותה לבתי המלון.

גימור ברמה גבוהה וחלוקה נכונה לחללי שינה יחד עם אזורי אוכל ופנאי, הופכים את הקרוואנים לבית על גלגלים לכל דבר. חיבור למערכות ההכרחיות לרמת מחיה נוחה כמו מערכת מיזוג למשל וציוד נלווה שהקרוואן מגיע מאובזר בו, יהפכו אותו לבחירה המועדפת על המלון, האוהל או בית הארחה.

לאיזה סוג של מטיילים תתאים השכרת קרוואנים

השכרת קרוואנים תתאים מאוד למשפחות המטיילות עם הילדים, לזוגות שמחפשים להתבודד על מנת לצאת לטיול רומנטי וגם למטיילים עצמאיים שיוצאים לטייל לבד או עם קבוצה של חברים על מנת לרכב יחד על האופניים בטבע. בחירה בדגם הקרוואן המתאים לפי כמות הנפשות המטיילות, תהפוך כל סוג של טיול ללא פחות ממושלם. במיוחד כאשר מדובר על חופשה משפחתית, לקרוואן יש את היכולת להציע לכם אפשרות מהנה לטיול נוח שישודרג באמצעות ביקור במקומות מרתקים ופעילויות בטבע עם הילדים.

אנחנו פה

גם בטלפון

גם בוואטסאפ

צרו איתנו קשר
ונחזור אליכם בהקדם:

בקרו אצלנו

קרוואן קלאב - סניף ראשי

1-700-555-443[email protected]
כתובת: משה סנה, הכפר הירוק
מכירת קרוואנים, השכרה, חנות קמפינג, סדנת תיקונים
Scroll to top

מאי של קרוואנים

10% הנחה על השכרת קרוואנים בחודש מאי 2024

להטבה השאירו פרטים:

* תקף עד לתאריך 31.05.24
ללא כפל הנחות

מאי של קרוואנים

Skip to content