מידע שימושי על קרוואן להשכרה

“…מבחר דגמים של קרוואנים הזמינים היום עבור המטייל הישראלי, מבטיח כי תוכלו להתאים את הקרוואן לגודל הקבוצה ורמת הנוחות …”

השכרת קרוואנים לטיולים משפחתיים או קבוצתיים תפסה תאוצה בשני העשורים האחרונים במדינות אירופה ובארה”ב. גם באוסטרליה הרחוקה מדובר על אחת מאפשרויות הנופש המועדפות על המשפחות שמחפשות רעיונות מדליקים לטיולים ארוכים מחוף לחוף. הטרנד החם בתחום טיולי הפנים הגיע בשנים אחרונות גם לישראל, אודות לחברות המציעות השכרת קרוונים חדישים ומאובזרים, בדיוק כמו מעבר לים.‘קרוואן -קלאב’  מחברות המובילות בתחום, מציעה קרוואן להשכרה שיתאים לקבוצות מטיילים בכל הגדלים ובנוסף, ניתן גם לשכור יחד עם הקרוואן גם את האביזרים הנלווים שישדרגו את השהות בקרוואן. נכון שמדינתנו הקטנה לא מציעה את המרחבים הפתוחים והבלתי נגמרים כמו בארה”ב או באוסטרליה, אך השכרת קרוואן תאפשר לכם לחוות טיול שבמהלכו תכירו את המדינה ותחוו חוויות השונות מכל מה שהכרתם.

סוגים שונים של קרוואנים להשכרה 

קרוואן להשכרה מאפשר לשוכר את הגמישות ואת העצמאות המוחלטת בבחירת התזמון לעצירות ובבחירת המקומות שבהם הכי כדאי לעשות זאת. מבחר דגמים של קרוואנים הזמינים היום עבור המטייל הישראלי, מבטיח כי תוכלו להתאים את הקרוואן לגודל הקבוצה ורמת הנוחות שאליה הנכם שואפים.

הסוג הראשון של קרוואן שניתן להשכיר הוא אוטוקרוואן, הוא קרוואן המגיע כיחידה אחת עם הרכב, כלומר זהו רכב גדול שבחלק הקדמי שלו נמצאת קבינת הנהג ובחלק האחורי שלו שטח מחייה הבנוי ממטבח, פינת ישיבה ואוכל ואזור שינה.

סוג נוסף של קרוואנים, הם קרוואנים נגררים שיש לחברם לרכב פרטי בעל וו גרירה. גם קרוואנים אלה מגיעים במגוון גדלים ועיצובים. מה שתמצאו בקרוואן מכל סוג, הוא מטבח ופינת אוכל, אזור ישיבה ואזור שינה, מערכת מיזוג ופלטת בישול חשמלית. בכולם יש גם ארונות מטבח, שירותים וטלוויזיה כמובן. הקרוואנים המשודרגים מגיעים עם מערכת סטריאו המאפשרת לשמור על הקשר בין הרכב לקרוואן ויש המאובזרים בריהוט מודולארי שניתן לקפלו על מנת לשנות את היעוד שלו.

כיצד בוחרים קרוואן

ראשית, יש לבחור את הקרוואן בהתאם לגודל הקבוצה שצפויה לטייל בתוכו, תוך שמבטיחים כי לכולם יהיה מקום נוח לישון ולאכול בו. לאחר מכן, מומלץ לקחת בחשבון את האבזור של הקרוואן. כך למשל, כדאי להחליט האם הטלוויזיה חשובה לכם או דווקא גודלו של המטבח. יש לקחת בחשבון גם את גודל המטבח והשירותים ואת מקום הלינה. ישנם קרוואנים שבהם ספות ישיבה נפתחות למיטה זוגית ועבור הילדים מותקנת בהם מיטת קומתיים ויש קרוואנים המאובזרים עם פינת ישיבה ואזור שינה נפרדים. רוב הקרוואנים בנויים בצורה מודולארית וזה מאפשר להתאים אותם לשימוש במהלך היום או לשימוש במהלך הלילה.

האם נדרש ציוד נלווה לקרוואן

הציוד הנלווה שניתן להשכיר מחברת הקרוואנים, כולל מחצלות וערסלים, מיטות, כיסאות ושולחנות מתקפלים, תאורת שטח ופנסים, צידניות וטרמוסים. בנוסף, מציעים בחברות אלה גם מבחר ציוד מחנאות וקמפינג, מקררים ניידים ואפילו ממירי טלוויזיה. המעוניינים בכך, יוכלו גם לשכור משאבות מים, מטענים ומצברים וגם מיכלי מים גמישים.

Scroll to top

מאי של קרוואנים

10% הנחה על השכרת קרוואנים בחודש מאי 2024

להטבה השאירו פרטים:

* תקף עד לתאריך 31.05.24
ללא כפל הנחות

מאי של קרוואנים

Skip to content