MAESTRO

480E קרוואן למכירה

סדרת המאסטרו כשמה כן היא “המאסטר” של הקרוואנים ומיועדת למטיילים המחפשים קרוואן באיכות גבוהה עם עיצוב חזיתי מודרני. את רמת הגימור הגבוהה החיצונית והפנימית של הקרוואן לא ניתן לפספס כבר במבט ראשון, ממש חלום למטיילים שמחפשים הרבה יותר מסטנדרט

שיתוף

MAESTRO 480 E

חופשה מושלמת מתחילה בחשיבה על החוויות והזכרונות שתוכלו לאסוף, ב’קרוואן קלאב’ אפשרנו לזה לקרות ודאגנו לכל היתר…

בקרוואנים למכירה מסדרת MUSICA תהנו מעיצוב עכשיוי וציוד מקיף בסטנדרט גבוה.
לפרטים נוספים, מלאו את הטופס

סיור 360 מעלות בקרוואן MAESTRO 480 E

נווטו באמצעות העכבר והחיצים

לפרטים נוספים, מלאו את הטופס: 

גלריית MAESTRO לדסקטופ

סדרת MAESTRO  – גלריית תמונות

גלריה MAESTRO למובייל + טאבלט

סדרת MAESTRO  – גלריית תמונות

קרוואנים למכירה – סדרת MAESTRO מבית LMC גרמניה

סדרת המאסטרו כשמה כן היא “המאסטר” של הקרוואנים ומיועדת למטיילים המחפשים קרוואן באיכות גבוהה עם עיצוב חזיתי מודרני. את רמת הגימור הגבוהה החיצונית והפנימית של הקרוואן לא ניתן לפספס כבר במבט ראשון, ממש חלום למטיילים שמחפשים הרבה יותר מסטנדרט. האיכות לא מסתכמת רק בגימור והעיצוב, אלא גם במרחב האינסופי של ארונות ותאי האחסון, וציוד שרחוק מלהיות סטנדרטי כגון תאורה אדריכלית מרשימה וחוזק חיצוני המבטיח נסיעה בטוחה בתנאי נהיגה קשים.

בסדרת המאסטרו תוכלו למצוא קרוואנים המתאימים ל 4-6 מטיילים. הנוחות והמרחב כל כך בולטים, עד כדי שלא תחושו כלל כי ארבעה או שישה אנשים נמצאים בו. החלק החיצוני של הקרוואן עשוי מחומר קל ויחד עם זאת בעל חוזק המגן על הקרוואן מפני פגעי מזג אוויר קשים, וגם תנאי נהיגה שאינם סטנדרטים כגון נהיגה בכורכר, נהיגה בגשמים, שלגים וכו’.

האלמנטים הפנימיים של הקרוואן הם ה”טופ שבטופ” וניתן לומר כי סטנדרט לא תמצאו בו.
החלל מחולק בצורה יוצאת דופן – אזור הכניסה, המטבח, פינת הישיבה, המיטות, חדר האמבטיה והשירותים – כל אלה חוברים בסינרגיה מושלמת ויוצרים חלל מרווח עם סגנון ויזואלי אחיד. הגימורים ועיצובים החיצוניים והפנימיים מרשימים וחזקים השומרים על מראה אסתטי למשך שנים רבות, כגון ארונות עם טריקה שקטה, חיזוקים נוספים לפינות, כיריים העשויים מברזל יצוק, ריפודים נעימים למגע וניקוי ועוד.

צוות “קרוואן קלאב” מזמין אתכם לחוות, ליהנות, ולהתרגש מתהליך רכישת הקרוואן. אנו מאמינים שרכישת קרוואן דומה בהחלט לרכישת דירת נופש, ולכן אנו שמים דגש על ליווי אישי, סבלני ומלווה במתן ידע מקצועי שיוביל אתכם לבחירה הנכונה.

טגנולוגיית LLT קרוואנים

הבית שלך

לחופש

יבואן מורשה LMC germany
טגנולוגיית LLT קרוואניםקרוואנים lmc גרמניה



Scroll to top

מבצע אביב בקרוואן קלאב

הגיע האביב ואתם נהנים!
לילה שני חינם בהשכרת קרוואן!

להשכרת קרוואנים עם לילה שני בחינם השאירו פרטים:

* תקף עד לתאריך 15.4.24
ללא כפל הנחות

מבצע אביב בקרוואן קלאב

Skip to content